Mijn groene zomersmoothie met een schepje Turbo Green Juice
Reageer
Log in om te reageren.
Deze ga ik morgenochtend meteen proberen. Ik gooi er meestal ook een halve avocado bij voor wat romigheid, dan blijf ik nog langer vol. Bedankt voor het recept Katja.
Avocado erbij is een goede, dat doe ik ook. En een paar blauwe bessen voor de zoetigheid. Mijn kleinkinderen lusten hem dan zelfs.
Lekker zeg. Kan je zo een smoothie ook de avond ervoor maken? Ik heb s ochtends echt geen tijd om te blenderen voor mijn werk.
Kan zeker, al vind ik hem het lekkerst en frisst als je hem net maakt. Maak je hem vooraf, bewaar hem dan goed afgesloten in de koelkast en schud even voor het drinken. Een schepje Turbo Green Juice door wat water op kantoor is anders ook zo gepiept.
Als man val ik hier misschien buiten de boot, maar ik drink deze ook na het hardlopen. Geeft me een goed gevoel dat ik vroeg op de dag al iets gezonds binnen heb.