← Terug
Gezonde VoedingGeplaatst door sandra.19776 dagen geleden

Hoe krijgen jullie genoeg groenten binnen op een drukke dag?

Met werk, de kinderen en het huishouden schiet gezond eten er bij mij vaak bij in. 's Avonds is het dan weer een snelle hap en groenten komen er bij lange na niet genoeg in. Hebben jullie tips om er toch makkelijk genoeg binnen te krijgen? Ik hoor van alles over smoothies en sappen maar weet niet goed waar ik moet beginnen.
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.19756 dagen geleden

Een smoothie in de ochtend is bij mij de redder. Een handje spinazie erbij proef je echt niet eens, beloofd.

sandra.19775 dagen geleden

Spinazie die je niet proeft klinkt perfect voor mij Monique, dat ga ik zeker proberen.

inge.19676 dagen geleden

Ik houd een bakje voorgesneden groente in de koelkast, dan gooi ik zo een portie door de pan. Scheelt echt een hoop gedoe.

KatjaCallens5 dagen geleden

Hoi Sandra, heel herkenbaar op een drukke dag. De tips hierboven zijn top. Wat bij veel leden werkt is een groene start: een schepje Green Juice door water of je smoothie, dan heb je in één keer een flinke dosis groenten en superfoods binnen zonder gedoe. Ik verzamelde hier wat inspiratie: Vind je groenten en fruit eten ook zo lastig?. Laat je weten wat voor jou het beste werkt?