← Terug
Klusbier vervangen door iets gezonds
Na een middag klussen pak ik altijd een biertje. Mijn vrouw zegt dat ik iets gezonders moet drinken. Heeft iemand een lekker alternatief?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Haha Arie, het klusbier is een klassieker! Een gezond alternatief is een glas water met een schepje Green Juice — verfrissend en vol vitamines. Of maak eens een kurkuma tonic met kokoswater. Lekker en goed voor je gewrichten na het klussen!