← Terug
Gezonde VoedingGeplaatst door KatjaCallens25 dagen geleden

Mijn favoriete groene smoothie voor een drukke ochtend

Op drukke ochtenden heb ik geen tijd om uitgebreid te ontbijten, maar overslaan wil ik ook niet. Deze groene smoothie maak ik dan in twee minuten en hij houdt me tot de lunch op de been. Wat je nodig hebt voor 1 groot glas: - 1 handvol verse spinazie - een halve banaan - 100 ml kokoswater - 100 ml gewoon water - een schepje Turbo Green Juice - een paar ijsblokjes Doe alles in de blender en mix tot het mooi glad is. De Turbo Green Juice is op zichzelf al lekker, dus je hoeft niet te overdrijven met fruit. De halve banaan is puur voor de romigheid en een beetje extra energie. Wat ik zo fijn vind: je krijgt in één glas een flinke dosis groen binnen op een dag dat je anders amper aan groente toekomt. Mijn dochter drinkt hem inmiddels ook, en die is normaal echt niet voor groente te porren. Voor wie meer wil weten over waarom dagelijks juicen zo veel doet voor je energie heb ik hier een mooi stuk staan: 20 redenen om te beginnen met juicen. Wat gooien jullie zoal in je ochtendsmoothie?
11
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

sanne.m25 dagen geleden

Deze ga ik morgen meteen maken! Ik zoek al een tijd naar een snel ontbijt dat me echt vult. Doe jij er ook weleens wat eiwit bij zoals een lepel collageen?

KatjaCallens25 dagen geleden

Zeker Sanne! Een schepje Turbo Collageen erdoor is een prima idee, dat maakt hem net wat voedzamer en je proeft het amper. Ik wissel het af. Laat je weten hoe hij smaakt?

fleur.199024 dagen geleden

Ik gooi er altijd een handje bevroren mango bij in plaats van banaan, ook heerlijk en net wat frisser.

renate.5323 dagen geleden

Eindelijk een groene smoothie die niet naar gras smaakt, haha. Mijn man dronk er gisteren stiekem ook van. Dank voor het recept Katja.