← Terug
Mijn frisse groene zomersmoothie voor warme dagen
Op deze warme dagen heb ik 's ochtends geen zin in iets zwaars. Deze frisse groene smoothie is precies goed, licht, verkoelend en je hebt hem in vijf minuten klaar.
Wat je nodig hebt voor een groot glas:
- 1 schepje Turbo Green Juice
- een halve komkommer
- een handje spinazie
- het sap van een halve limoen
- een paar blaadjes verse munt
- 200 ml koud water en wat ijsblokjes
Alles in de blender, dertig seconden mixen en klaar. De Turbo Green Juice is op zichzelf al lekker, dus je hoeft er verder niets zoets bij te doen. De komkommer en munt maken het extra fris voor de zomer.
Ik drink dit nu bijna elke ochtend op het terras voordat de dag begint. Wie meer wil weten over wat dagelijks groen drinken met je doet, ik schreef er hier over: waarom dagelijks juicen zo veel doet.
Proberen jullie het? Laat weten wat jullie favoriete zomer-toevoeging is.
Reageer
Log in om te reageren.
liesbeth.19741 maanden geleden
Deze ga ik dit weekend maken! Komkommer en munt klinkt inderdaad heerlijk fris. Ik doe er meestal ook een half stukje groene appel bij, geeft net wat extra zoetigheid zonder dat het zwaar wordt.
KatjaCallens1 maanden geleden
Groene appel is een mooie toevoeging Liesbeth! Dat werkt zeker. Belangrijk is dat de basis al lekker is, dus je hoeft niet te overdrijven met zoet.
thea.19581 maanden geleden
Ik krijg 's ochtends nooit een echte maaltijd weg, maar zoiets als dit lukt me wel. Fijne tip, ik ga de green juice eens op deze manier proberen.