← Terug
Gezonde VoedingGeplaatst door jade.19961 maanden geleden

Ontbijten of niet — wat is gezonder?

Er zijn mensen die zweren bij ontbijt en anderen die intermittent fasten. Ik sla mijn ontbijt vaak over omdat ik 's ochtends geen honger heb. Is dat ongezond of juist prima?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

merel.19951 maanden geleden

Als aankomend diëtiste kan ik zeggen: het verschilt per persoon. Als je geen honger hebt 's ochtends is het prima om later te eten. Luister naar je lichaam. Maar zorg er wel voor dat je eerste maaltijd dan voedzaam is.

jade.19961 maanden geleden

Fijn om te horen dat het ok is! Ik voel me prima als ik rond 11 uur mijn eerste maaltijd neem. Dan zorg ik er wel voor dat die goed is.

KatjaCallens1 maanden geleden

Goed onderwerp Jade! Er is geen one-size-fits-all antwoord. Sommige mensen gedijen bij ontbijt, anderen bij intermittent fasten. Het belangrijkste is dat je over de hele dag voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Meer over gezonde voeding