← Terug
Smoothie bowls — mijn ochtendrit
Elke ochtend maak ik een smoothie bowl met bevroren fruit, havermout en wat noten erop. Snel klaar, lekker en voedzaam. Ik wissel elke week de toppings af. Deze week: chiazaad, kokosrasp en blauwe bessen. Wat doen jullie erin?
Reageer
Log in om te reageren.
roos.19921 maanden geleden
Ik doe er altijd hennepzaad en cacaonibs bij! En een schepje pindakaas onderin voor extra eiwitten. Mijn favoriet is mango-passievrucht met kokos erop.
iris.19931 maanden geleden
Cacaonibs kende ik niet in een smoothie bowl! Dat ga ik proberen. En die Green Juice tip van Katja ook, klinkt als een makkelijke toevoeging.
KatjaCallens1 maanden geleden
Heerlijk Iris! Smoothie bowls zijn een perfecte manier om je dag gezond te starten. En een schepje Green Juice erdoor mixen geeft je bowl een extra boost aan groene voedingsstoffen. Meer over gezonde smoothie ingrediënten