← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door noor.19911 maanden geleden

Collageen in je koffie — heeft iemand dat geprobeerd?

Ik las online dat je collageen door je koffie kunt doen. Het lost blijkbaar goed op en je proeft het niet.\n\nHeeft iemand van jullie dat geprobeerd met Turbo Collageen? Ik drink elke ochtend koffie en het zou makkelijk zijn om het zo in mijn routine te bouwen. Of is het beter om het door een smoothie te doen?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

anja.19761 maanden geleden

Ik doe het elke ochtend door mijn koffie en je proeft het echt niet. Lost goed op. Makkelijkste manier om het in je routine te houden.

KatjaCallens1 maanden geleden

Ja, dat kan prima Noor! Een schepje Turbo Collageen lost goed op in warme koffie. Het verandert de smaak nauwelijks. Sommige mensen doen het liever door een smoothie vanwege de extra vitamines, maar door koffie werkt het net zo goed qua collageen-opname. Het belangrijkste is dat je het dagelijks neemt. Meer over het meeste uit collageen halen.

noor.19911 maanden geleden

Top, dan ga ik dat doen! Scheelt weer een extra handeling 's ochtends. Bedankt Anja!