← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door anneke.19628 dagen geleden

Collageen poeder, werkt het echt voor je huid?

Ik twijfel al een tijdje over collageen. Je leest zulke uiteenlopende dingen, van wondermiddel tot weggegooid geld. Ik ben 63 en zie mijn huid dunner worden, dus ik ben nieuwsgierig. Werkt dat poeder nou echt voor je huid of is het vooral marketing? En hoe lang moet je het gebruiken voor je iets ziet? Ik hoor graag van mensen die het echt een tijd hebben volgehouden, niet alleen de eerste week enthousiasme.
0
💬 2 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens8 dagen geleden

Eerlijke vraag Anneke, en terecht kritisch. Collageen is een poeder dat je door water, koffie of een smoothie roert. Het kan bijdragen aan de stevigheid van de huid, maar je moet het echt een aantal weken volhouden, meestal zie je pas na acht tot twaalf weken iets. Geen wondermiddel dus, wel iets voor de lange adem. In hoe lang duurt het voor je resultaat ziet staat het realistisch uitgelegd.

truus.19667 dagen geleden

Ik gebruik het poeder nu drie maanden, elke ochtend een schepje door mijn koffie. Mijn nagels zijn steviger en mijn huid voelt wat voller. Je moet inderdaad geduld hebben, de eerste maand dacht ik ook dat het niks deed.