← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door eva.19931 maanden geleden

Collageen supplement vs collageen uit voeding

Als aankomend diëtiste krijg ik deze vraag vaak: "Kan ik niet gewoon boterbouillon drinken in plaats van een collageen supplement?"\n\nMijn antwoord: boterbouillon bevat inderdaad collageen, maar de hoeveelheid varieert enorm. Met een supplement weet je precies wat je binnenkrijgt. Een schepje Turbo Collageen geeft je een constante, meetbare dosis.\n\nDat gezegd hebbende: boterbouillon is ook heel gezond en lekker. Ik doe beide.\n\nWat doen jullie?
5
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

gre.19531 maanden geleden

Ik maak elke week een pan kippensoep met botjes en laat die lang trekken. Maar ik neem daarnaast ook collageen. Die combinatie voelt goed.

KatjaCallens1 maanden geleden

Goed uitgelegd Eva! Boterbouillon is inderdaad gezond en bevat collageen, maar de hoeveelheid is lastig te meten. Met een supplement als Turbo Collageen weet je precies hoeveel je binnenkrijgt. Het mooiste is inderdaad de combinatie: gevarieerd eten met collageen-rijke voeding EN een dagelijks schepje supplement als basis. Meer over collageen resultaten.

eva.19931 maanden geleden

Kippensoep met lang getrokken botjes, precies! Dat is old-school collageen. Mijn oma deed dat ook altijd. Samen met het supplement heb je een mooie basis.