← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door lous.19622 dagen geleden

Drie maanden collageen: mijn nagels en huid na de overgang

Ik ben 63 en sinds de overgang werd mijn huid een stuk droger en braken mijn nagels constant af. Ik was er klaar mee en besloot Turbo Collageen te proberen nadat ik hier zoveel goede verhalen had gelezen. Ik neem nu drie maanden elke ochtend een schepje door mijn glas water. Eerlijk gezegd voelde het eerst als weggegooid geld, want de eerste maand zag ik niks. Maar rond week zes begonnen mijn nagels minder snel te scheuren. En nu, na drie maanden, voelt de huid op mijn handen en gezicht duidelijk soepeler aan. Mijn dochter zei laatst zelfs dat ik er uitgerust uitzag. Ik weet dat het bij iedereen anders is en dat het geduld vraagt. Maar voor mij was het de moeite waard. Gebruikt iemand het ook voor de gewrichten? Daar ben ik benieuwd naar.
13
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

carla.b2 dagen geleden

Wat fijn om te lezen Lous. Ik neem nu een half jaar collageen, elke ochtend een schepje door mijn koffie, en mijn nagels zijn echt steviger geworden. De huid kwam bij mij ook pas na een maand of twee, dus geduld loont inderdaad.

lous.19622 dagen geleden

Dank je Carla, goed om te horen dat ik niet de enige ben bij wie het wat langer duurde. Door je koffie had ik nog niet geprobeerd, lost dat goed op zonder klontjes?

KatjaCallens2 dagen geleden

Mooi resultaat Lous, en dank voor je eerlijke verhaal over dat geduld. Na de overgang neemt de natuurlijke collageenaanmaak af, dus extra ondersteuning kan dan veel doen voor huid, nagels en gewrichten. Voor de gewrichten werkt het bij veel leden ook goed. Ik schreef hier over de voordelen: voordelen van collageen voor huid en gewrichten.