← Terug
Droge huid in de zomer — hoe kan dat?
Iedereen heeft last van droge huid in de winter, maar bij mij is het juist in de zomer erger. Door de airco op kantoor en de zon buiten. Mijn huid voelt de hele tijd strak en schilferig. Iemand tips?
Reageer
Log in om te reageren.
milou.19921 maanden geleden
Bij mij helpt het om meer water te drinken en een goede dagcrème met SPF te gebruiken. Maar van binnenuit werkt ook: ik doe een schepje collageen door mijn ochtendglas water en mijn huid voelt sindsdien veel soepeler.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goeie tips! Hydratatie van binnenuit is minstens zo belangrijk als wat je op je huid smeert. Collageen ondersteunt de vochtbalans van je huid en de zon breekt collageen juist af, dus in de zomer is het extra waardevol. Lees meer over zon en collageen
marian.19701 maanden geleden
Die combinatie van water + collageen ga ik ook proberen. Ik drink sowieso te weinig water op kantoor met die airco aan.