← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door lisa.19901 maanden geleden

Haaruitval na zwangerschap — wordt het beter?

Sinds de bevalling verlies ik echt veel haar. Bij elke wasbeurt een pluk. Mijn moeder zegt dat het normaal is maar ik schrik er toch van. Heeft iemand tips?
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

wilma.b1 maanden geleden

Als kapster zie ik dit heel vaak! Het is hormonaal en gaat bijna altijd vanzelf over na 6-9 maanden. Maar voeding maakt wel verschil.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wilma heeft helemaal gelijk Lisa! Postpartum haaruitval is heel normaal en hormonaal. Het komt bijna altijd terug. Collageen kan het herstel ondersteunen — een schepje door je smoothie. Het bevat aminozuren die belangrijk zijn voor haargroei. Krill olie met omega-3 voedt de haarzakjes van binnenuit. Lees hier meer over collageen en haaruitval.