← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door renske.197412 dagen geleden

Mijn huid voelt minder droog sinds ik collageen door mijn yoghurt doe

Ik doe sinds een week of zeven elke ochtend een schepje collageen door mijn yoghurt met wat fruit, en ik wil even delen wat me opvalt. Mijn huid trok altijd nogal, vooral op mijn wangen en handen, en dat gevoel is duidelijk minder geworden. Ik dacht eerst dat het inbeelding was, maar mijn man zei er laatst uit zichzelf iets over. Dus helemaal niks is het niet. Ik ben wel benieuwd of het effect blijft, en of anderen het ook door de yoghurt doen of liever door een smoothie. Deel gerust jullie manier.
6
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

willemijn.6812 dagen geleden

Wat leuk om te lezen Renske. Ik doe mijn schepje collageen 's ochtends door mijn kwark en merk vooral aan mijn nagels verschil, die zijn steviger. De huid volgt bij mij wat langzamer.

renske.197412 dagen geleden

Grappig dat je je nagels noemt, daar had ik nog niet op gelet. Ga ik de komende tijd eens op letten.

KatjaCallens11 dagen geleden

Wat fijn dat je dit deelt Renske, en mooie aanvulling Willemijn. Collageen is een poeder, een schepje door je yoghurt of smoothie werkt allebei prima, kies gewoon wat je lekker vindt. Geef het echt de tijd, veel leden merken pas na een week of acht dat hun huid minder snel trekt. Combineer het met voldoende water. Ik legde hier uit hoe je het meeste uit je collageen haalt.

mandy.198011 dagen geleden

Maakt het nog uit of je het 's ochtends of 's avonds neemt? Ik doe het nu op willekeurige momenten en vraag me af of dat verschil maakt.