Mijn ervaring met collageen na drie maanden, 58 jaar
Ik twijfelde lang of ik aan collageen zou beginnen. Op mijn 58e dacht ik, baat het niet dan schaadt het niet, en ik ben nu ruim drie maanden verder.
Wat mij als eerste opviel waren niet mijn rimpels maar mijn nagels. Die scheurden vroeger constant en nu groeien ze eindelijk weer netjes door. Ook mijn haar voelt voller, al kan dat ook de zomer zijn, dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Mijn huid voelt zachter, vooral op mijn handen. Een wonder is het niet, de lijntjes zijn er nog gewoon, maar er zit meer veerkracht in dan een half jaar geleden.
Ik neem elke ochtend een schepje Turbo Collageen door mijn smoothie, samen met wat vitamine C omdat ik ergens las dat dat de opname helpt. Klopt dat trouwens? Ik hoor graag of anderen dat ook zo doen.
Wat een fijn en eerlijk verhaal Carola. En ja, dat klopt helemaal: vitamine C helpt je lichaam om collageen aan te maken, dus die combinatie is slim. Een schepje Turbo Collageen door je smoothie met wat vitamine C is precies goed. Ik legde het verband hier verder uit.