← Terug
Mijn huid en nagels op mijn 65e
Ik ben 65 en heb altijd gedacht dat je op mijn leeftijd maar moest accepteren dat je huid dunner wordt en je nagels breken. Maar sinds een maand of vier gebruik ik de Turbo Collageen, elke ochtend een schepje door mijn glas water, en er is echt wat veranderd.
Mijn nagels waren altijd broos en scheurden bij het minste. Die zijn nu duidelijk steviger, dat merkte ik als eerste. En mijn huid voelt wat steviger en minder droog aan, vooral op mijn handen.
Ik ben eerlijk: het ging niet van de ene op de andere dag. De eerste weken dacht ik nog dat het misschien inbeelding was. Maar mijn dochter zei laatst uit zichzelf dat mijn handen er beter uitzagen, en toen wist ik dat het niet alleen in mijn hoofd zat.
Voor iedereen die twijfelt op wat oudere leeftijd: bij mij was het zeker de moeite waard om gewoon een paar maanden vol te houden.
Reageer
Log in om te reageren.
monique.19751 maanden geleden
Wat mooi om te lezen, en op je 65e nog resultaat, dat geeft mij ook goede moed. Ik gebruik de collageen nu zes weken, een schepje door mijn water, en mijn nagels lijken inderdaad al iets steviger. De huid moet nog even denk ik.
coby.19611 maanden geleden
Geef het bij de huid even tijd Monique, dat kwam bij mij later dan de nagels. Rond week acht begon ik pas echt verschil te zien op mijn handen. Doorzetten dus.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een fijn bericht Coby, en zo herkenbaar dat de nagels vaak als eerste reageren. Collageen heeft gewoon een paar maanden nodig om zijn werk te doen, dus geduld loont echt. Voor wie er meer over wil weten: zo haal je het meeste uit je collageen.