Mijn huid na drie maanden collageen (eerlijke update)
Reageer
Log in om te reageren.
Wat een herkenbaar verhaal, dat papierachtige gevoel van de huid bedoel je precies goed. Ik ben 61 en gebruik de collageen nu een maand of twee. Mijn nagels zijn ook als eerste verbeterd, grappig dat dat bij jou ook zo ging. Ik hou vol, dank voor de bemoediging.
Fijn dat je het herkent. En leuk dat jouw nagels ook eerst kwamen, dan ben ik niet de enige. Hou vol, bij mij kwam de huid echt pas rond week zes goed op gang. Geduld is het toverwoord bij dit spul.
Dank je wel voor deze eerlijke update Jolanda, hier hebben andere leden echt iets aan. Je beschrijft het precies goed: collageen heeft tijd nodig en de eerste resultaten zie je vaak aan je nagels en haar, daarna pas aan de huid. Een schepje door je smoothie elke ochtend is een prima gewoonte. Voor wie meer wil weten: collageen als anti-aging supervoeding voor de huid.
Ik twijfel al een tijdje of ik eraan zal beginnen en deze post geeft de doorslag. Goed om te weten dat het bij de nagels begint, dan raak ik niet ontmoedigd als mijn huid nog niet meteen verandert.