← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door jolanda.196910 dagen geleden

Mijn huid na drie maanden collageen (eerlijke update)

Beloofd is beloofd, ik zou een update geven over de Turbo Collageen. Ik ben 56 en merkte de laatste jaren dat mijn huid droger werd en wat meer lijntjes kreeg, vooral rond de mond. Ik gebruik nu zo'n drie maanden elke ochtend een schepje door mijn smoothie. Smaakt nergens naar dus dat is fijn. De eerste maand dacht ik nog: zie ik nou echt iets of wil ik het graag zien. Maar inmiddels twijfel ik niet meer. Mijn nagels zijn sterker geworden, die braken vroeger constant af. En mijn huid voelt voller aan, hoe moet ik het zeggen, minder papierachtig. Mijn man zei laatst spontaan dat ik er uitgerust uitzie, terwijl ik niet meer geslapen heb dan anders. Het kost wel even geduld. Ik las ergens dat je het minstens acht tot twaalf weken moet geven en dat klopt wel met mijn ervaring. Voor wie twijfelt: hou vol, bij mij kwam het echt pas na een week of zes goed op gang. Katja heeft trouwens een goed artikel over hoe lang het duurt voor je resultaat ziet.
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

marian.196510 dagen geleden

Wat een herkenbaar verhaal, dat papierachtige gevoel van de huid bedoel je precies goed. Ik ben 61 en gebruik de collageen nu een maand of twee. Mijn nagels zijn ook als eerste verbeterd, grappig dat dat bij jou ook zo ging. Ik hou vol, dank voor de bemoediging.

jolanda.196910 dagen geleden

Fijn dat je het herkent. En leuk dat jouw nagels ook eerst kwamen, dan ben ik niet de enige. Hou vol, bij mij kwam de huid echt pas rond week zes goed op gang. Geduld is het toverwoord bij dit spul.

KatjaCallens10 dagen geleden

Dank je wel voor deze eerlijke update Jolanda, hier hebben andere leden echt iets aan. Je beschrijft het precies goed: collageen heeft tijd nodig en de eerste resultaten zie je vaak aan je nagels en haar, daarna pas aan de huid. Een schepje door je smoothie elke ochtend is een prima gewoonte. Voor wie meer wil weten: collageen als anti-aging supervoeding voor de huid.

ans.196210 dagen geleden

Ik twijfel al een tijdje of ik eraan zal beginnen en deze post geeft de doorslag. Goed om te weten dat het bij de nagels begint, dan raak ik niet ontmoedigd als mijn huid nog niet meteen verandert.