← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door marlou.19711 maanden geleden

Mijn huid na een zomer vol zon, collageen als redding

Ik ben iemand die het hele jaar door van buiten zijn houdt, en in de zomer zit ik echt te veel in de zon. Vroeger dacht ik daar niet over na, maar de laatste jaren zie ik het terug in mijn huid. Droger, fletser, en die lijntjes rond mijn ogen werden dieper. Sinds een maand of vier neem ik de Turbo Collageen, elke ochtend een schepje door mijn smoothie. In het begin verwachtte ik er weinig van, maar rond week zes begon mijn huid er wat steviger en egaler uit te zien. Mijn nagels zijn ook een stuk sterker, die braken vroeger constant af. Ik ben 55 en ga echt geen twintig meer worden natuurlijk, dat verwacht ik ook niet. Maar mijn huid voelt gewoon comfortabeler en minder trekkerig na een dag zon. Ik smeer nog steeds trouw in met een goede zonnebrand, dat blijft nummer een. Doet iemand anders hier ook iets extra voor de huid in de zomer? Ben benieuwd naar jullie routines.
7
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

rina.19571 maanden geleden

Herkenbaar met die zon en je huid. Ik neem de Turbo Collageen nu een half jaar, ook een schepje door mijn smoothie in de ochtend. Mijn nagels zijn echt het grote verschil, die zijn niet meer zo broos. Huid is trager maar wel egaler.

marlou.197129 dagen geleden

Dat van die nagels herken ik zo, dat was bij mij ook het eerste wat opviel. Goed om te horen dat de huid bij jou ook egaler werd, dan blijf ik het zeker volhouden.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen @marlou.1971. En slim dat je trouw blijft insmeren, dat blijft echt de basis. Een tip: neem er een vitamine C rijk stukje fruit bij, want dat helpt je lichaam om collageen goed te benutten. Ik schreef er hier meer over: vitamine C en collageen.

willy.197329 dagen geleden

Die tip met vitamine C kende ik nog niet. Ik doe altijd wat kiwi of aardbeien door mijn smoothie, dus dan zit dat mooi goed. Bedankt, weer wat geleerd.