Mijn nagels breken niet meer, drie maanden collageen verder
Reageer
Log in om te reageren.
Wat een fijn bericht Lenneke, en gefeliciteerd met je resultaat. Je zegt iets belangrijks, namelijk dat de eerste maand nog weinig zichtbaar was. Collageen heeft echt tijd nodig omdat je huid en nagels zich langzaam vernieuwen. Voor wie zich afvraagt hoe lang dat duurt, ik legde het hier uit: hoe lang duurt het voordat je resultaat ziet.
Zo herkenbaar dat van die brekende nagels. Ik neem nu vier maanden een schepje collageen door mijn ochtendsmoothie en naast mijn nagels merk ik vooral verschil aan mijn haar, dat voelt voller aan. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
Dat van je haar hoor ik vaker Miriam, en nu je het zegt, mijn kapster zei laatst ook dat mijn haar er steviger uitzag. Had ik zelf nog niet eens zo bewust gemerkt. Leuk dat we hetzelfde ervaren.
Ik twijfel al een tijdje of ik hieraan zal beginnen. Even een praktische vraag, proef je het collageen erg in je water? Ik ben nogal gevoelig voor rare smaakjes.
In gewoon water proef ik er eerlijk gezegd bijna niks van Corry, het is vrij neutraal. Door een smoothie merk je het al helemaal niet. Ik zou zeggen, probeer het gewoon eens een paar weken en geef het de tijd.