← Terug
Mijn nagels breken niet meer sinds ik Turbo Collageen neem
Ik gebruik nu zo'n tweeënhalve maand Turbo Collageen en wilde even delen wat ik merk, want ik was eerlijk gezegd best sceptisch toen ik begon.
Mijn nagels waren altijd een drama. Ze braken steeds af en bladderden. Sinds een week of zes merk ik dat ze duidelijk steviger zijn en netjes doorgroeien zonder af te breken.
Ik doe elke ochtend een schepje door mijn smoothie, dan proef ik er niks van. Mijn huid voelt ook wat zachter aan, al kan dat ook door het warmere weer komen, dat weet ik niet zeker.
Wat ik fijn vind is dat het zo makkelijk in mijn routine past. Voor de dames die twijfelen: geef het wel een paar weken, bij mij gebeurde er de eerste twee weken nog niet veel. Hebben jullie ook ervaring met collageen voor de nagels?
Reageer
Log in om te reageren.
carla.19752 dagen geleden
Wat fijn om te lezen Bea, ik heb precies hetzelfde gehad met mijn nagels. Na een week of zes met Turbo Collageen waren ze eindelijk niet meer zo broos. Ik doe het schepje ook door mijn ochtendsmoothie.
bea.19722 dagen geleden
Goed om te horen dat ik niet de enige ben Carla! Door de smoothie proef je er inderdaad niks van. Ik ben benieuwd of mijn haar ook nog wat steviger wordt, daar hoop ik stiekem op.
KatjaCallens2 dagen geleden
Mooi resultaat Bea, en goed dat je benoemt dat het even tijd kost. Collageen heeft een paar weken nodig voor je het echt ziet, dus volhouden loont. Voor wie er meer over wil lezen: 7 manieren waarop collageen jouw gezondheid kan stimuleren.