← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door joke.195710 dagen geleden

Mijn nagels en huid na vier maanden collageen

Ik ben 69 en wilde even delen wat collageen bij mij heeft gedaan, want ik was best verbaasd. Mijn nagels braken vroeger constant af, echt vervelend, en mijn huid voelde droog en dun aan. In februari ben ik begonnen met Turbo Collageen, elke ochtend een schepje door mijn glas water. De eerste weken zag ik niks, dus ik dacht eerlijk gezegd dat het niet voor mij was. Maar rond week zes merkte ik dat mijn nagels steviger werden. Nu, vier maanden later, breken ze nauwelijks nog en voelt mijn huid wat steviger. Mijn dochter zei laatst zelfs dat ik er fris uitzie. Ik blijf het zeker gebruiken. Voor de dames hier op leeftijd: geef het de tijd, bij mij duurde het echt even voor ik wat zag.
11
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

carla.b10 dagen geleden

Wat goed om te horen, en op je 69e nog zulke resultaten. Ik gebruik het nu twee maanden voor mijn haar, benieuwd of ik ook geduld genoeg heb.

joke.19578 dagen geleden

Geduld is het sleutelwoord Carla, bij mijn haar zag ik het zelfs nog wat later dan bij mijn nagels. Volhouden!

KatjaCallens9 dagen geleden

Dankjewel voor het delen Joke, en wat fijn dat je nagels en huid zo vooruit zijn gegaan. Collageen heeft inderdaad even tijd nodig, meestal zie je rond week zes tot acht de eerste resultaten. Voor wie benieuwd is hoe lang het precies duurt: hoe lang duurt het voordat ik resultaten zie van een collageensupplement.