← Terug
Na acht weken collageen zie ik eindelijk verschil in mijn huid
Ik was best sceptisch toen ik begon, want ik heb al zoveel cremes geprobeerd die niks deden. Maar ik wilde het een keer van binnenuit proberen. Nu, na acht weken collageen, een schepje door mijn smoothie, merk ik echt dat mijn huid steviger aanvoelt en minder snel trekt.
Het gekke is dat mijn nagels als eerste veranderden, die zijn veel minder broos. Mijn dochter vroeg laatst of ik iets nieuws deed, en dat is toch het mooiste compliment.
Voor wie twijfelt: geef het echt de tijd. In de eerste maand dacht ik ook dat het niks deed.
Reageer
Log in om te reageren.
ingrid.197612 dagen geleden
Wat leuk om te lezen Anneke. Die nagels die als eerste veranderen hoor ik vaker, bij mij was dat ook zo. De huid kwam pas daarna.
merel.199011 dagen geleden
Goed om te weten, ik ben net begonnen en zit nog in die twijfelfase. Dan ga ik gewoon even doorzetten.
KatjaCallens12 dagen geleden
Wat een mooi verhaal Anneke, en zo herkenbaar dat de nagels vaak het eerste teken zijn. Collageen bouwt langzaam op, een schepje door je smoothie is perfect. Dat je pas na acht weken echt verschil zag klopt helemaal. Ik legde hier uit hoe je het meeste uit je collageen haalt.
monique.197011 dagen geleden
Herkenbaar, dat compliment van je dochter. Bij mij was het mijn zus die het opmerkte. Dat is toch veel leuker dan het zelf in de spiegel zoeken.