← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door willy.19731 maanden geleden

Na drie maanden collageen zie ik verschil aan mijn nagels

Ik ben 53 en gebruik nu ongeveer drie maanden Turbo Collageen. Ik wilde het delen omdat ik in het begin echt twijfelde of het wat zou doen. Ik nam het vooral voor mijn huid, die de laatste jaren droger en doffer werd. Maar wat me het meest verrast heeft zijn mijn nagels. Die scheurden altijd en braken af zodra ze een klein stukje groeiden. Nu zijn ze duidelijk steviger en groeien ze gewoon door. Mijn huid voelt ook zachter aan, al is dat lastiger hard te maken. Ik neem elke ochtend een schepje door mijn smoothie, dat gaat me makkelijk af want je proeft het amper. Het duurde bij mij dus wel even voor ik iets merkte, zeker zes weken. Voor wie net begint: geef het echt de tijd. Herkennen anderen die nagelverandering ook?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

bea.19721 maanden geleden

Precies dit had ik ook. Mijn nagels braken altijd af en na een paar maanden collageen werden ze eindelijk steviger. Ik neem het schepje ook gewoon door mijn smoothie, merk er qua smaak niks van.

willy.19731 maanden geleden

Wat fijn dat je het herkent Bea. Dan lag het dus niet aan mij dat het even duurde. Die nagels blijven me het meest verbazen eerlijk gezegd.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat mooi om te lezen Willy, en dank voor je eerlijkheid over dat het even duurde. Dat klopt precies: collageen heeft tijd nodig omdat je lichaam het geleidelijk gaat gebruiken voor huid, haar en nagels. Zes weken tot resultaat is heel normaal. Ik legde hier uit hoe lang het duurt voordat je resultaat ziet.