← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door hanneke.19651 maanden geleden

Na drie maanden collageen zie ik echt verschil in mijn huid

Ik ben 61 en heb altijd een vrij droge huid gehad, zeker sinds de overgang. Mijn nagels braken ook constant af, wat me echt irriteerde. Een vriendin tipte me de collageen van Organico en ik dacht, baat het niet dan schaadt het niet. Ik neem nu ruim drie maanden elke ochtend een schepje door mijn glas water. Eerlijk: de eerste maand dacht ik dat het niks deed. Maar ergens rond week acht merkte ik dat mijn nagels steviger werden en niet meer zo scheurden. Mijn huid voelt sindsdien ook minder trekkerig aan, vooral op mijn wangen. Ik zal niet beweren dat mijn rimpels weg zijn, want dat zou flauwekul zijn. Maar de huid oogt wat voller en steviger, en dat vind ik op mijn leeftijd al heel wat. Ik ben benieuwd hoe lang jullie het gebruiken en of jullie het ook door water doen of liever in een smoothie. Ik wissel nu een beetje.
6
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn Hanneke dat je nagels steviger worden en je huid voller aanvoelt. Je bent eerlijk over dat het even duurt, en dat klopt precies: rond week zes tot acht merken de meeste mensen het pas. Blijf gerust wisselen tussen een schepje door water of door een smoothie, net wat jij lekker vindt. Ik zette de beste tips op een rij: hoe haal je het meeste uit je collageensupplement.

sylvia.19701 maanden geleden

Rond week acht merkte ik het ook pas. Ik dacht eerst dat ik geld weggooide, blij dat ik toch doorzette.