← Terug
Natuurlijke huidverzorging van binnenuit — mijn routine
Als yoga-docente geloof ik in schoonheid van binnenuit. Mijn routine:\n\nVan binnenuit:\n- Schepje Turbo Collageen door mijn smoothie\n- Veel water (min. 2 liter)\n- Groene thee voor antioxidanten\n- Avocado en noten voor gezonde vetten\n\nVan buitenaf:\n- Zo min mogelijk producten\n- Kokosolie als nachtcrème\n- Geen make-up op vrije dagen\n\nNa 6 maanden collageen is mijn huid echt vochtiger en zachter. Mijn leerlingen vragen soms wat mijn geheim is.
Reageer
Log in om te reageren.
eva.19931 maanden geleden
Wat een fijne routine! Ik ben zelf ook begonnen met collageen, doe een schepje door mijn smoothie elke ochtend. Na een maand of twee zag ik echt verschil in mijn huid, vooral minder droog. Mijn nagels zijn ook een stuk sterker geworden.
KatjaCallens1 maanden geleden
Mooi om te horen! Collageen werkt inderdaad het beste als je het consistent neemt, fijn dat je al resultaat ziet. De combinatie met vitamine C versterkt de opname trouwens. Lees hier meer over die combinatie
yara.19941 maanden geleden
Ik twijfel nog om met collageen te beginnen. Merk je echt verschil in je gezicht of meer bij haar en nagels? En hoe smaakt het als je het door water doet?