← Terug
Op mijn 67e nog sterkere nagels dankzij Turbo Collageen
Ik ben Miep, 67 jaar, en ik gebruik nu ongeveer drie maanden de Turbo Collageen. Ik wil even delen wat het bij mij heeft gedaan, want ik was best verrast.
Mijn nagels waren altijd al broos, ze scheurden en bladderden af zodra ze een klein beetje langer werden. En de huid op mijn handen voelde de laatste jaren dunner aan. Mijn dochter gebruikt de collageen al langer en zij zei steeds, mam probeer het nou eens.
Ik neem elke ochtend een schepje door mijn glas water, soms door een smoothie als ik die maak. Simpel, geen gedoe. De eerste weken zag ik niks, maar rond week acht viel het me opeens op dat mijn nagels niet meer scheurden. Ze groeien nu netjes door.
De huid op mijn handen voelt ook wat steviger, al kan dat ook door de zomer komen, dat weet ik niet zeker. Maar de nagels, dat is echt een verschil dat ik niet had verwacht op mijn leeftijd. Ik ben helemaal om.
Reageer
Log in om te reageren.
marlies.196620 dagen geleden
Wat een mooi resultaat Miep, en op je 67e nog. Ik twijfel al een tijdje over collageen voor mijn nagels, dit geeft me net het duwtje.
miep.195920 dagen geleden
Doen hoor Marlies. Gewoon een schepje door je water elke ochtend, ik merkte het pas rond week acht dus even geduld.
KatjaCallens20 dagen geleden
Zo fijn om te lezen, Miep. En Marlies, collageen heeft echt even tijd nodig voor je het in je nagels en huid ziet, acht weken is heel normaal. Ik zette de beste tips om er het meeste uit te halen in dit artikel.
corina.196520 dagen geleden
Ik gebruik de collageen nu vier maanden en mijn kapper vroeg laatst wat ik anders deed met mijn haar. Zegt eigenlijk genoeg.