← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door nel.19571 maanden geleden

Op mijn 68e begonnen met collageen, wat mag ik verwachten?

Ik ben nu een week of vijf bezig met Turbo Collageen, elke ochtend een schepje door mijn glas water. Mijn dochter raadde het aan omdat mijn nagels de laatste jaren zo broos waren geworden, ze braken bij het minste. Wat me opvalt is dat mijn nagels inderdaad wat steviger aanvoelen, ze scheuren minder snel. Aan mijn huid merk ik nog niet zoveel, maar ik heb begrepen dat dat langer duurt. Voor de dames die er al langer mee bezig zijn: hoelang duurde het bij jullie voor je iets aan je huid zag? En blijven jullie het gewoon dagelijks nemen? Ik hoor het graag, want ik wil weten of ik geduld moet hebben.
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

marleen.19671 maanden geleden

Bij mij duurde het aan de huid een week of acht tot tien voor ik echt iets zag, dus je bent goed op weg. De nagels gingen bij mij ook als eerste vooruit. Ik neem mijn Turbo Collageen trouw elke ochtend een schepje door mijn water, en na een half jaar is mijn huid duidelijk steviger. Geduld loont hier echt.

nel.19571 maanden geleden

Dankjewel, dat stelt me gerust. Dan ben ik met vijf weken gewoon nog wat te vroeg voor de huid. Ik hou vol met mijn dagelijkse schepje en kijk over een paar maanden nog eens. Fijn te horen dat het bij jou zo mooi is uitgepakt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Mooi dat je nagels al steviger aanvoelen Nel, dat is meestal het eerste wat mensen merken. Voor de huid mag je inderdaad wat langer rekenen, gemiddeld acht tot twaalf weken bij dagelijks gebruik. Blijf het gewoon elke ochtend nemen en combineer het met wat vitamine C rijk fruit, dat helpt de opname. Ik legde de tijdlijn hier uit: hoe lang duurt het voor je resultaten ziet van collageen.