← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door rina.19571 maanden geleden

Op mijn 69e verrast door collageen

Ik ben 69 en heb altijd gedacht dat het voor mijn huid nu toch te laat was om nog iets te verwachten. Maar mijn dochter overtuigde me om Turbo Collageen te proberen, en ik moet toegeven dat ik verrast ben. Ik neem al zo'n drie maanden elke ochtend een schepje door mijn glas water. In het begin deed ik het vooral voor mijn gewrichten, maar wat me nu vooral opvalt zijn mijn nagels. Die waren altijd broos en scheurden steeds, en nu zijn ze echt steviger geworden. Mijn huid voelt ook wat soepeler, vooral op mijn handen. Ik ga niet overdrijven en zeggen dat de rimpels weg zijn, want dat zou niet eerlijk zijn. Maar er is een fris gevoel dat ik lang niet meer had. Voor de dames op leeftijd hier: het is dus zeker niet te laat. Gebruikt iemand collageen ook al langer, en blijven de resultaten dan doorgaan?
0
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.j1 maanden geleden

Zo herkenbaar met die nagels! Dat was bij mij ook het eerste wat ik merkte, nog voor mijn huid. En ja, na een jaar zijn de resultaten bij mij gebleven, zolang ik het schepje elke ochtend blijf nemen.

rina.19571 maanden geleden

Dank je, dat geeft me goede moed om door te gaan. Een jaar klinkt bemoedigend.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat mooi om te lezen Rina, en je hebt helemaal gelijk dat het nooit te laat is. Je lichaam maakt sowieso steeds minder collageen aan naarmate je ouder wordt, dus juist dan is aanvullen zinvol. Ik schreef er hier over: voordelen van collageen zoals een jongere huid en gezondere gewrichten.

els.19641 maanden geleden

Ik ben 61 en gebruik het nu twee maanden. Mijn nagels zijn ook sterker, maar op de huid wacht ik nog even af. Fijn om te lezen dat het bij Rina wel kwam, geeft hoop.