Turbo Collageen voor mijn brokkelige nagels, na 8 weken
Ik ben 58 en mijn nagels waren de laatste jaren echt een drama. Ze splijtten aan de randen, braken zodra ze een klein stukje uitgroeiden, en van lakken werd het alleen maar erger. Ik heb van alles geprobeerd, van speciale lak tot biotine, maar niets hield echt aan.
Een vriendin gebruikte al langer Turbo Collageen en raadde het me aan. Ik neem nu elke ochtend een schepje door mijn smoothie, dat gaat me makkelijk af want je proeft er bijna niets van.
De eerste weken zag ik nog niet veel, om eerlijk te zijn. Maar rond week zes merkte ik dat er stevige nieuwe nagel begon uit te groeien, en na acht weken breken ze veel minder snel af. Mijn kapper zei laatst ook dat mijn haar wat voller aanvoelt, al kan ik niet met zekerheid zeggen of dat ook door het collageen komt.
Ik ben in elk geval blij dat ik het heb doorgezet, want in het begin twijfelde ik. Zijn hier meer mensen die het voor hun nagels gebruiken? Ik ben benieuwd hoe lang jullie het volhielden voordat je resultaat zag.
Precies mijn probleem, die splijtende nagels. Ik ben nu vier weken bezig met een schepje collageen door mijn kwark en zie voorzichtig de eerste verbetering. Fijn om te lezen dat het bij jou na acht weken echt doorzette, dan houd ik vol.
Mooi resultaat, Hanny, en goed dat je even geduld hebt gehad. Nagels en haar hebben tijd nodig omdat ze langzaam groeien, dus wat je nu ziet is vaak pas het begin. Blijf het rustig doorgebruiken. Voor wie meer wil weten over collageen voor haar en nagels heb ik dit artikel geschreven.