Turbo Collageen en mijn haar: onverwacht resultaat
Reageer
Log in om te reageren.
Wat leuk om te lezen Fleur! Het haar-effect is inderdaad iets wat veel van onze leden noemen als onverwachte bonus. Collageen is een bouwsteen voor haar, huid en nagels, dus het is logisch dat je het op al die plekken merkt. Maar het haar valt vaak het meest op omdat het zichtbaarder is. En die tip om het door de koffie te doen is slim, het is smaak- en geurloos dus je merkt het niet. Sommige mensen doen het ook door hun smoothie of door yoghurt. Voor wie meer wil weten over hoe collageen je haar en huid ondersteunt: collageen voor het behouden van gezond haar.
Dit motiveert me enorm. Ik heb ook dun haar en ben er altijd onzeker over. Als collageen echt helpt bij volume en minder uitval, dan is dat precies wat ik zoek. Hoeveel schepjes doe jij er eigenlijk in?
Mijn kapper zei vorige maand precies hetzelfde! Ze vroeg wat ik anders deed want mijn haar voelde "voller" aan. Ik neem nu drie maanden Turbo Collageen en het verschil is echt merkbaar. Niet alleen het haar maar ook mijn nagels breken veel minder snel af. En Miriam: ik doe een schepje, dat is de aanbevolen hoeveelheid. Gewoon door je koffie of water roeren en klaar.