← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door anniek_7216 dagen geleden

Turbo Collageen na 8 weken: mijn nagels breken eindelijk niet meer

Ik twijfelde lang of collageen nou echt iets doet of dat het vooral marketing is. Mijn nagels scheurden constant af en mijn haar voelde dof, dus ik dacht: ik probeer het gewoon acht weken en dan zie ik wel. Ik neem elke ochtend een schepje Turbo Collageen door mijn yoghurt. Het smaakt naar niks, dus dat went meteen. De eerste weken zag ik niks, dat moet ik eerlijk zeggen. Rond week vijf viel het me op dat mijn nagels niet meer afbraken. En inmiddels, na acht weken, voelt mijn haar ook steviger aan. Of het ook iets aan mijn huid doet weet ik nog niet zeker, dat is lastiger te beoordelen. Voor mij is het de moeite waard, al had ik dus wel wat geduld nodig. Voor wie twijfelt: geef het echt een paar weken voordat je een oordeel velt.
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

monique.j16 dagen geleden

Wat goed dat je hebt doorgezet! Ik gebruik het ook door mijn yoghurt. Na hoeveel weken zag jij precies verschil aan je haar? Ik zit nu in week vier en twijfel.

anniek_7216 dagen geleden

Aan mijn haar pas rond week acht echt merkbaar, aan mijn nagels eerder, ergens rond week vijf. Dus jij zit er waarschijnlijk net voor, even volhouden!

KatjaCallens16 dagen geleden

Dankjewel voor dit eerlijke verhaal Anniek! Collageen heeft echt geduld nodig, je lichaam moet het eerst gaan inbouwen voordat je het ziet. Mooi dat je nagels en haar nu steviger zijn. Voor wie meer wil weten: de voordelen van collageen voor huid, haar en gewrichten.

ingrid.197615 dagen geleden

Ik ben in week drie en zag tot nu toe nog niks, dit geeft me hoop om gewoon door te gaan. Bedankt voor het delen!

carla.197515 dagen geleden

Hou vol, bij mij kwam het ook pas na een week of zes. De huid kwam bij mij trouwens als laatste, dus oordeel niet te vroeg.