Turbo Collageen na mijn 50e — eerlijk resultaat na 4 maanden
Reageer
Log in om te reageren.
Wat een eerlijk en gedetailleerd verhaal Bregje, dankjewel! Dit is precies wat ik altijd zeg: collageen vraagt geduld. Je lichaam moet de bouwstenen eerst opnemen en verwerken, en dat kost tijd. Veel mensen stoppen na twee weken omdat ze niks zien, en dat is zo jammer. Die tijdlijn die jij beschrijft (nagels na 4-6 weken, haar na 2 maanden, huid na 3-4 maanden) komt overeen met wat de meeste van onze leden ervaren. Ik heb er een uitgebreid stuk over geschreven voor wie meer wil weten over de tijdlijn.
Heel herkenbaar verhaal! Ik gebruik Turbo Collageen nu bijna een jaar en de eerste maand dacht ik ook: werkt dit wel? Maar na drie maanden zag ik echt verschil in mijn huid. Mijn vriendinnen vragen regelmatig wat ik doe, en dan zeg ik gewoon eerlijk: collageen, water drinken, en goed slapen. Geen geheime formule.
Carla, een jaar al! Neem je het elke dag of sla je wel eens een dag over? Ik ben net begonnen en wil het echt volhouden maar ik vergeet het soms.
Fijn dat je zo eerlijk bent over de eerste maand Bregje. Ik denk dat veel mensen afhaken omdat ze instant resultaat verwachten. Die eerlijkheid helpt anderen om vol te houden. Ik ga het zelf eens proberen, ben ook 62 en merk dat mijn huid droger wordt.
Mijn ervaring sluit hier helemaal bij aan. Ik gebruik Turbo Collageen nu 8 maanden en het verschil in mijn nagels is het meest opvallend. Vroeger braken ze constant af, nu zijn ze sterk en groeien ze door. Mijn huid is ook zachter, maar dat merk je pas als je er bewust op let. Absoluut de moeite waard als je geduld hebt.
Mijn vrouw gebruikt Turbo Collageen nu een half jaar en ze is er heel blij mee. Vooral haar nagels en haar zijn sterker geworden. Ze doet elke ochtend een schepje door haar thee, zegt dat ze de smaak niet eens proeft. Ik overweeg het zelf ook te proberen voor mijn gewrichten.