← Terug
Turbo Collageen na mijn 66e, mijn eerlijke ervaring
Ik ben 66 en heb lang gedacht dat aan mijn huid op deze leeftijd toch niks meer te verbeteren viel. Maar mijn dochter bleef aandringen om de Turbo Collageen eens te proberen, dus met de feestdagen kreeg ik een pot van haar cadeau.
Ik neem nu zo'n drie maanden elke ochtend een schepje door mijn glas water. In het begin verwachtte ik er weinig van. Maar wat me als eerste opviel waren mijn nagels, die braken vroeger constant af en nu zijn ze duidelijk steviger.
Mijn huid voelt zachter aan en de fijne lijntjes rond mijn ogen lijken iets minder diep. Ik wil niet overdrijven, het is geen wonder en ik zie er heus niet ineens twintig jaar jonger uit. Maar er is genoeg verschil dat ik ermee doorga.
Wat ik fijn vind is dat het bijna geen smaak heeft, dus het lost zo op in mijn water zonder gedoe. Doen jullie er nog iets bij voor de huid van binnenuit?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 dagen geleden
Wat een eerlijk verhaal Riet, daar houd ik van. Die stevigere nagels zijn vaak het eerste dat mensen merken, en de huid volgt langzaamaan. Collageen heeft gewoon wat tijd nodig. Voor wie meer wil weten: hoe lang duurt het voor je resultaat ziet van collageen.
riet.19591 dagen geleden
Dank je Katja. Ik was bang dat het op mijn leeftijd geen zin meer had, fijn om te lezen dat geduld loont.
corina.19651 dagen geleden
Ik neem het ook door mijn water en proef er niks van. Mijn kapper vroeg laatst of ik iets aan mijn haar deed, dus er zit denk ik echt wat in.