Turbo Collageen: na tien weken merk ik het vooral aan mijn drogere huid
Reageer
Log in om te reageren.
Fijn om te lezen, Truus. Ik neem Turbo Collageen nu een maand of vier, ook een schepje door mijn smoothie, en bij mij zijn het vooral mijn nagels die sterker zijn geworden. De huid merk ik minder, dus interessant dat dat bij jou juist het duidelijkst is.
Grappig Corina, mijn nagels zijn juist niet veranderd, of ik let er niet goed op. Neem jij het al jaren of ben je net als ik dit voorjaar begonnen?
Dank voor het delen, Truus. Dat je huid minder snel trekt na het douchen is een mooi teken. Collageen heeft even tijd nodig, dus dat je het rond week acht merkt klopt precies met wat veel leden ervaren. Ik schreef hier hoe je het meeste uit je collageen haalt.
Die tip over vitamine C erbij las ik in jouw artikel, Katja. Sinds ik er een stukje kiwi of wat sinaasappel bij neem lijkt het beter te werken. Aanrader voor wie het leest.
Ik gebruik collageen vooral voor mijn knieen bij het traplopen, maar de bonus is inderdaad een zachtere huid. Het schepje door de ochtendkoffie proef ik niet eens. Toch fijn dat het meer doet dan ik dacht.