← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door judith.19931 maanden geleden

Turbo Detox na een druk festivalseizoen

Na weken van workshops, masterclasses en een paar festivals voelde ik me echt 'leeg' en mijn huid zag er dof uit. Ben een flesje Turbo Detox gestart — 2 soeplepels per dag, flesje op in 5 dagen. Halverwege het flesje had ik al meer energie en mijn huid klaarde op. Nu op mijn tweede flesje. Wie doet dit ook periodiek als reset?
5
💬 4 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Hoi Judith! Een detox-kuur na een intensieve periode is een hele slimme reset. De kruiden in Turbo Detox (mariadistel, artisjok, paardebloem) ondersteunen je lever bij het afvoeren van afvalstoffen. Dat je huid opklaart is een typisch teken dat je lever beter functioneert — de huid is ons grootste uitscheidingsorgaan! Periodiek een flesje gebruiken (bijv. elke 6-8 weken) is een prima ritme. Meer over detox: wil je je lichaam ontgiften? Probeer deze superfood.

judith.19931 maanden geleden

Dankjewel Katja! Elke 6-8 weken klinkt als een goed schema. Ga ik aanhouden. En interessant van de lever-huid connectie!

claudia_19861 maanden geleden

Ik doe het na elke vakantie als reset. 2 soeplepels per dag, flesje in 5-6 dagen op. Daarna voel ik me altijd een stuk lichter en helderder.

henk_tansen1 maanden geleden

Na de feestdagen doe ik dit ook altijd. Mijn huid en energie zijn daarna weer top. Goede gewoonte om te hebben!