← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door marleen.19671 maanden geleden

Vijf maanden Turbo Collageen, mijn nagels zijn onherkenbaar

Ik ben in januari begonnen met Turbo Collageen, vooral voor mijn huid. Ik ben 58 en merkte dat mijn gezicht steeds doffer en droger werd, wat ik ook smeerde. Elke ochtend een schepje door mijn yoghurt of een glas water. De eerste zes weken zag ik eerlijk gezegd weinig aan mijn huid. Maar wat ik totaal niet verwachtte: mijn nagels. Die scheurden en splitsten al jaren, en rond maart waren ze ineens hard en glad. Mijn pedicure vroeg zelfs wat ik anders deed. De huid volgde daarna langzaam. Minder droog, mijn wangen voelen voller aan. De rimpels zijn er nog hoor, ik ga geen sprookjes vertellen. Maar mensen zeggen dat ik er uitgerust uitzie, en dat deden ze een jaar geleden echt niet. Vijf maanden verder blijf ik het gebruiken. Voor wie twijfelt: geef het echt drie maanden, niet drie weken.
16
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

corina.19651 maanden geleden

Grappig dat je dat zegt over die nagels, bij mij ging het precies zo. Eerst de nagels, toen pas de huid, en na een maand of zes zag mijn kapster verschil in mijn haar. Het lijkt wel of het van binnen naar buiten werkt.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat een mooi eerlijk verhaal Marleen, dank je wel! Wat jij beschrijft zien we heel vaak: nagels reageren als eerste, omdat die relatief snel groeien. Huid en haar volgen later. Voor wie wil weten wat een realistische tijdlijn is, hier leg ik het uit. En je slotadvies onderschrijf ik volledig: drie maanden, niet drie weken.

marleen.19671 maanden geleden

Dank je Katja! Dat van die groeisnelheid verklaart veel, daar had ik nooit bij stilgestaan. Ik ben benieuwd wat mijn haar de komende maanden nog gaat doen.