← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door marijke.19581 maanden geleden

Wat collageen deed voor mijn huid op mijn 68e

Ik ben 68 en heb altijd gedacht dat je op mijn leeftijd niet veel meer kunt doen aan je huid. Toch merkte ik de laatste jaren dat mijn huid dunner en droger werd, vooral op mijn handen en rond mijn mond. Een vriendin gebruikte Turbo Collageen en was er enthousiast over, dus ik dacht baat het niet dan schaadt het niet. Ik doe elke ochtend een schepje door mijn glas water, dat gaat me makkelijk af. Na ongeveer zes weken zag ik dat mijn nagels steviger werden, die braken vroeger constant af. Mijn huid voelt wat zachter en minder trekkerig. Ik ga niet beweren dat de rimpels weg zijn, dat zou onzin zijn, maar de kwaliteit voelt beter. Ik ben benieuwd of anderen van mijn leeftijd hier ook mee bezig zijn, en of jullie het s ochtends of s avonds nemen?
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat mooi en eerlijk verwoord Marijke, juist dat je zegt dat de rimpels niet weg zijn maar dat de kwaliteit beter voelt. Zo werkt het inderdaad, van binnenuit en geleidelijk. Een schepje door je water in de ochtend is een prima moment. Voor wie er meer uit wil halen: hoe haal je het meeste uit je collageen.

marijke.19581 maanden geleden

Dank je Katja, fijn dat ik het goed aanpak dan. Ik zal het lekker in de ochtend blijven doen, dat is voor mij het makkelijkst te onthouden.

rina.19571 maanden geleden

Ik ben 69 en gebruik het collageen ook, vooral voor mijn nagels die steeds afbraken. Na een week of zes werden ze echt steviger, dus ik herken je verhaal helemaal.