← Terug
Wat Turbo Collageen deed voor mijn huid en nagels
Ik ben 62 en de laatste jaren werd mijn huid echt dunner en droger, vooral op mijn handen en rond mijn ogen. Mijn nagels braken ook bij het minste of geringste. Ik dacht lang dat het er gewoon bij hoorde op deze leeftijd.
Een vriendin gebruikte al een tijdje Turbo Collageen en raadde het me aan. Ik neem nu elke ochtend een schepje door mijn glas water, en dat gaat me makkelijk af want het lost goed op en je proeft er bijna niks van.
Na een week of zes merkte ik dat mijn nagels minder snel scheurden. En rond de derde maand zei mijn dochter uit zichzelf dat mijn huid er steviger uitzag. Dat had ik zelf ook al gemerkt maar ik dacht dat ik me het inbeeldde.
Het is geen toverstokje en het kostte even geduld, maar ik ben blij dat ik het geprobeerd heb. Gebruiken meer vrouwen hier collageen, en na hoelang zagen jullie verschil?
Reageer
Log in om te reageren.
liesbeth.19741 maanden geleden
Zo herkenbaar met die brekende nagels. Bij mij duurde het ook een week of acht voordat ik echt verschil zag, eerst aan mijn nagels en later pas de huid. Fijn dat je doorgezet hebt.
KatjaCallens1 maanden geleden
Wat een fijn bericht Roelie. Collageen heeft inderdaad geduld nodig, meestal zie je tussen zes en twaalf weken de eerste resultaten. Dat je een schepje door je water neemt is precies goed. Wie er het meeste uit wil halen: zo haal je het meeste uit collageen.
wies.19721 maanden geleden
Goed om te lezen dat het geduld vergt. Ik overweeg collageen ook maar haakte bijna af omdat ik na twee weken niks zag. Dan geef ik het toch wat langer de tijd.