← Terug
Huid & SchoonheidGeplaatst door cor.19531 maanden geleden

Zonbescherming en huidgezondheid

Ik werk veel buiten in de tuin en gebruik nooit zonnebrand. Mijn vrouw zegt dat dat slecht is voor mijn huid. Heeft ze gelijk? En kan ik van binnenuit ook iets doen tegen zonschade?
4
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Je vrouw heeft helemaal gelijk, Cor! UV-straling breekt het collageen in je huid af en versnelt de huidveroudering. Altijd zonnebrand smeren als je buiten werkt, minimaal factor 30. Van binnenuit kun je ook helpen: Turbo Collageen (een schepje per dag) ondersteunt het herstel van je huid. En Superba Krill Olie bevat astaxanthine, een krachtige antioxidant die je huid van binnenuit beschermt. Meer: zon en het effect op collageen ☀️

henk.brouwer1 maanden geleden

Ik gebruik tegenwoordig ook zonnebrand in de tuin. Mijn huisarts wees me erop dat ik al een paar verdachte plekjes had. Beter voorkomen dan genezen!

cor.19531 maanden geleden

Oei, dat klinkt serieus. Dan ga ik toch maar smeren. Bedankt voor de waarschuwing Henk!