← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door carla.196811 dagen geleden

Eindelijk weer doorslapen dankzij een avondroutine

Ik wil even mijn ervaring delen, want slecht slapen heeft me jarenlang dwarsgezeten. Ik werd elke nacht rond drie uur wakker en lag dan uren te draaien. Overdag was ik daardoor chagrijnig en moe. Een vriendin tipte me Sweet Dreams. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd. De eerste paar nachten merkte ik weinig, maar na ongeveer tien dagen viel het me op dat ik niet meer om drie uur klaarwakker was. Ik neem er twee voor het slapengaan. Inmiddels ben ik twee maanden verder en slaap ik gemiddeld zeven uur aan een stuk, waar dat eerst vijf was met onderbrekingen. Ik heb er ook mijn schermgebruik 's avonds voor aangepast, dus het is vast een combinatie. Ik wilde dit gewoon delen voor wie ook worstelt met de nacht. Geef het even tijd, bij mij kwam het echt pas na een week of twee.
12
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

greta.195911 dagen geleden

Wat fijn dat je weer doorslaapt. Dat om drie uur wakker worden ken ik maar al te goed, dat sloopt je echt overdag.

monique.j9 dagen geleden

Mooi verhaal. Ik merk dat de combinatie met schermen wegleggen voor mij ook het meeste deed. Supplement plus routine samen dus.

henny.196110 dagen geleden

Ik twijfel al een tijd over Sweet Dreams. Werd je er 's ochtends niet suf van? Dat is mijn grootste angst bij slaapsupplementen.

carla.196810 dagen geleden

Nee juist niet, dat vond ik zelf ook prettig. Ik word gewoon uitgerust wakker, geen katergevoel zoals bij die slaaptabletten die ik vroeger had.

KatjaCallens10 dagen geleden

Goede vraag Henny. Sweet Dreams is juist gemaakt om je natuurlijk te laten slapen zonder dat suffe gevoel erna. Twee voor het slapengaan is genoeg. Wil je meer weten over natuurlijk beter slapen, dan is dit een mooi startpunt: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.