← Terug
Eindelijk weer doorslapen met Sweet Dreams (na jaren wakker liggen)
Ik ben 68 en lig al jaren rond drie uur 's nachts wakker. Eenmaal wakker kwam ik er niet meer in, en overdag was ik daardoor doodmoe. Van slaappillen van de huisarts werd ik suf, dus daar ben ik mee gestopt.
Mijn dochter raadde me Sweet Dreams aan. De eerste week merkte ik eerlijk gezegd weinig, ik was bijna geneigd om te stoppen. Maar vanaf week twee begon het te veranderen. Ik werd 's nachts nog wel wakker, maar viel daarna weer in slaap, en dat was voor mij al een wereld van verschil.
Nu, na ruim een maand, slaap ik gemiddeld zeven uur aan een stuk. Ik neem 2 capsules een half uur voor het slapen. Geen suf gevoel 's ochtends, dat vind ik het fijnst.
Ik wil niet overdrijven en zeggen dat het een wondermiddel is, want iedereen is anders. Maar voor mij heeft het echt geholpen. Misschien helpt mijn verhaal iemand die hetzelfde meemaakt.
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens16 dagen geleden
Wat fijn om te lezen Wilma! Dat 's nachts wakker worden en er niet meer in komen is voor zoveel mensen herkenbaar, je bent echt niet de enige. Mooi dat je het de tijd hebt gegeven in plaats van te snel te stoppen. Voor wie hier ook mee worstelt: tips voor een betere nachtrust.
greta.195916 dagen geleden
Zo herkenbaar, ik lig ook vaak rond een uur of drie wakker en dan begint het malen. Ga Sweet Dreams ook eens proberen, bedankt voor je eerlijke verhaal.
wilma.195815 dagen geleden
Doen Greta, en vooral niet te snel opgeven zoals ik bijna deed. Sterkte, ik hoop echt dat het bij jou ook gaat helpen.