← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door froukje.19631 maanden geleden

Eindelijk weer doorslapen met Sweet Dreams

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het jinx, maar ik slaap eindelijk weer door. Al jaren werd ik rond drie uur 's nachts wakker en lag ik dan uren te woelen, wat me overdag echt sloopte. Ik ben een maand geleden begonnen met Sweet Dreams, 2 capsules ongeveer een half uur voor het slapen. De eerste paar nachten merkte ik nog niet veel, maar in de tweede week begon er iets te verschuiven. Ik werd nog steeds soms wakker, maar viel dan veel sneller weer in slaap in plaats van klaarwakker te liggen. Nu, na vier weken, haal ik meestal een hele nacht van een uur of zeven. Ik combineer het met Turbo Magnesium eerder op de avond, twee per dag, en ik denk dat die combinatie voor mij het verschil maakt. Ik ben zo opgelucht. Herkent iemand dat wakker worden midden in de nacht, en heeft Sweet Dreams bij jullie ook zo geholpen?
0
💬 3 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

els.19641 maanden geleden

Dat nachtelijke wakker worden ken ik maar al te goed. Bij mij hielp de combinatie met magnesium ook enorm. Zonder magnesium alleen kwam ik er niet.

froukje.19631 maanden geleden

Precies mijn ervaring Els, alleen magnesium was niet genoeg, de twee samen maken het verschil.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat fijn om te lezen Froukje. Die combinatie van Sweet Dreams en magnesium in de avond zie ik bij heel veel leden goed werken. Geef het vooral de tijd, het wordt vaak alleen maar beter. Meer slaaptips deel ik hier: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.