← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door dineke.19701 maanden geleden

Eindelijk weer doorslapen met Sweet Dreams en magnesium

Ik wil even mijn ervaring delen, want ik heb hier zelf zoveel aan de verhalen van anderen gehad. Ik ben 55 en werd al maandenlang elke nacht rond drie uur wakker. Dan lag ik uren te woelen en overdag was ik gebroken. Een paar weken geleden ben ik begonnen met Sweet Dreams in combinatie met de magnesium, allebei twee voor het slapengaan. De eerste paar nachten merkte ik nog niet zoveel, dus ik was al bang dat het weer niks zou zijn. Maar na een dag of tien werd ik ineens pas om half zes wakker, en dat is voor mij een klein wonder. Inmiddels slaap ik gemiddeld zo'n zeven uur aaneen, waar dat eerst vijf uur met onderbrekingen was. Ik voel me overdag veel rustiger en minder prikkelbaar. Ik ben benieuwd of meer mensen deze combinatie gebruiken. Doen jullie er verder nog iets bij, zoals geen schermen voor het slapen? Ik probeer dat nu ook vol te houden.
6
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

KatjaCallens1 maanden geleden

Wat heerlijk Dineke dat je weer doorslaapt. Dat om drie uur wakker worden is zo slopend, dat hoor ik van veel leden. Mooi dat je de eerste nachten hebt doorgezet, want juist dan haken mensen af. Geen schermen voor het slapen helpt zeker mee. Ik verzamelde hier nog wat tips: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.

cor.19531 maanden geleden

Mooi verhaal. Mijn vrouw gebruikt Sweet Dreams en die drie-uur-wakker-tijd kennen wij maar al te goed. Ik zie bij haar hetzelfde rustiger worden.

diana.vd1 maanden geleden

Werkte het meteen de eerste nacht bij jou of duurde het even? Ik twijfel nog om te beginnen.

dineke.19701 maanden geleden

Bij mij duurde het een dag of tien Diana, dus even doorzetten. De eerste nachten dacht ik ook dat het niks was.