← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door ellie.19701 maanden geleden

Eindelijk weer doorslapen na jaren woelen

Ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik jarenlang slecht sliep, maar ik slaap eindelijk weer door. En ik wil delen wat bij mij hielp, misschien heeft iemand er wat aan. Ik werd elke nacht rond drie uur wakker en lag dan uren te woelen. Overdag was ik daardoor doodmoe en chagrijnig. Een paar maanden geleden ben ik de Sweet Dreams gaan gebruiken, twee voor het slapen, en mijn magnesium in de avond erbij. De eerste week merkte ik nog niet zoveel, dus ik was al bijna aan het twijfelen. Maar in week twee en drie werd het echt beter, ik werd minder vaak wakker en als ik wakker werd viel ik ook sneller weer in slaap. Nu haal ik gemiddeld zo'n zeven uur, waar het eerst vaak vijf was. Ik ben geen type dat snel iets aanraadt, maar dit heeft voor mij echt verschil gemaakt. Geduld hebben was wel de sleutel, het kwam niet meteen.
0
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

ellen.verhoeven1 maanden geleden

Wat fijn voor je. Dat rond drie uur wakker worden en niet meer in slaap komen ken ik maar al te goed, echt slopend. Ik ben ook met Sweet Dreams begonnen en zit nu in week twee, dus je verhaal geeft me hoop om door te zetten.

ellie.19701 maanden geleden

Zet vooral door Ellen. Bij mij kwam het echt pas in week twee en drie op gang. Die eerste week bijna gestopt, zo blij dat ik dat niet deed.

fatima.19821 maanden geleden

Mag ik vragen of je de Sweet Dreams en magnesium precies tegelijk neemt, of zit daar tijd tussen? Ik overweeg het maar weet niet of ik ze samen moet nemen.

ellie.19701 maanden geleden

Ik neem ze allebei zo'n half uur voor het slapen, gewoon samen. Werkt voor mij prima zo, maar ben benieuwd wat Katja adviseert.

KatjaCallens1 maanden geleden

Samen nemen kan prima Fatima, veel leden doen dat zo'n half uur voor het slapen zoals Ellie beschrijft. En wat een fijn verhaal Ellie, dank voor het delen. Voor wie meer wil lezen over natuurlijk beter slapen: zeven geheimen voor een goede nachtrust.