Eindelijk weer doorslapen na maanden om 3 uur wakker liggen
Ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik bang ben dat ik het jinx, maar ik slaap eindelijk weer door. Maandenlang werd ik rond een uur of drie wakker en lag ik dan uren te malen. Overdag was ik gebroken en chagrijnig.
Ik ben met twee dingen tegelijk begonnen, dus ik weet niet wat precies de doorslag gaf. 's Avonds neem ik nu de Sweet Dreams, twee capsules ongeveer een half uur voor bed, en ik heb mijn telefoon uit de slaapkamer verbannen. De eerste week merkte ik weinig, maar in week twee viel ik duidelijk sneller in slaap.
Inmiddels zijn we vijf weken verder en word ik hooguit een keer kort wakker, maar ik val daarna gewoon weer in slaap. Ik slaap nu gemiddeld zo'n zeven uur in plaats van de vijf van eerst. Het verschil overdag is enorm.
Heeft iemand anders ervaring met Sweet Dreams op langere termijn? En kun je het blijven nemen of bouw je het beter af en toe af? Benieuwd.
Wat heerlijk voor je. Dat om-drie-uur-wakker-worden ken ik maar al te goed, niets zo slopend. Ik ben ook met Sweet Dreams begonnen, zit nu in week drie en het wordt langzaam beter.
Wat fijn om te lezen Lenie. Mooi dat je het eerlijk vertelt, want dat het soms een paar weken duurt is precies wat veel mensen niet weten. Je kunt Sweet Dreams prima blijven nemen. Sommige leden gebruiken het in drukke of onrustige periodes en laten het in rustiger tijden weg, doe wat voor jou werkt. Voor de liefhebbers schreef ik nog 7 weetjes voor een goede nachtrust.
Ik combineer Sweet Dreams met mijn magnesium 's avonds, twee per dag in totaal verdeeld, en die twee samen zijn voor mij echt de gouden combi geworden.