← Terug
Eindelijk weer doorslapen met Sweet Dreams, mijn ervaring na een maand
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen omdat ik bang ben dat het weer omslaat, maar ik slaap voor het eerst in jaren weer rustig. Ik wilde mijn verhaal delen voor de mensen die net als ik s nachts om drie uur klaarwakker liggen te piekeren.
Mijn probleem was vooral wakker worden en niet meer in slaap komen. Ik ben begonnen met Sweet Dreams, 2 capsules ongeveer een half uur voor het slapen. De eerste paar nachten merkte ik weinig, dus ik hield niet echt mijn hoop hoog.
Na ongeveer tien dagen begon het te kantelen. Ik werd nog wel wakker, maar viel veel sneller weer in slaap. Nu, een maand verder, haal ik de meeste nachten gewoon zes a zeven uur aaneen. Overdag merk ik dat ik veel minder snel geirriteerd ben.
Ik combineer het sinds kort ook met magnesium in de avond, 2 per dag in totaal verdeeld over de dag. Of dat de extra zet gaf weet ik niet zeker, maar de combinatie bevalt me goed. Heeft iemand anders ook ervaring met die twee samen?
Reageer
Log in om te reageren.
conny.19581 dagen geleden
Dat wakker worden om drie uur is zo herkenbaar, dan lig je daar maar. Ik ga Sweet Dreams ook eens proberen. Neem jij het elke avond of alleen als je merkt dat je onrustig bent?
willemien.19721 dagen geleden
Ik neem het elke avond, ook als ik me rustig voel. Voor mij werkt de regelmaat het beste, net als met het op tijd naar bed gaan. Succes als je het probeert.
KatjaCallens1 dagen geleden
Wat fijn dat je weer rust vindt Willemien. Dat nachtelijke piekeren is echt slopend. Voor wie nog meer wil doen aan de nachtrust deel ik graag dit stuk: 7 geheimen voor een goede nachtrust.
marja.19671 dagen geleden
Ik twijfel of ik magnesium en Sweet Dreams samen kan nemen of dat dat te veel van het goede is. Iemand daar ervaring mee?