Eindelijk weer een nacht doorgeslapen, mijn ervaring
Ik wil even mijn verhaal delen, want ik ben er zelf oprecht blij mee. Ik ben 64 en werd al maanden elke nacht rond een uur of drie wakker. Dan lag ik uren te woelen en 's ochtends was ik gesloopt.
Een vriendin tipte me de combinatie van Sweet Dreams en magnesium. Ik was eerlijk gezegd sceptisch, want ik had al van alles geprobeerd. De eerste paar nachten merkte ik nog niet zoveel, maar na een dag of tien begon er iets te verschuiven.
Nu neem ik in de avond twee per dag en ik val niet alleen sneller in slaap, ik word ook veel minder vaak wakker. En als ik wakker word val ik gewoon weer terug in slaap in plaats van klaarwakker naar het plafond te staren.
Het is geen wondermiddel en ik wil niks overdrijven, maar voor mij heeft het echt verschil gemaakt. Ik durf 's avonds weer naar bed te gaan zonder die knoop in mijn maag. Herkent iemand dit nachtelijke wakker worden?
Dat nachtelijke wakker worden rond een uur of drie herken ik zo goed, echt slopend. Fijn om te lezen dat het bij jou beter gaat, dat geeft mij weer hoop om het ook te proberen.
Zeker proberen en geef het echt de tijd, dat is mijn tip. Ik had het na een week bijna opgegeven, gelukkig ben ik doorgegaan. Ik hoop dat het jou net zo helpt.
Ik gebruik diezelfde combinatie, twee per dag in de avond, en ook bij mij duurde het even voor het aansloeg. Nu slaap ik veel rustiger door. Geduld is echt het sleutelwoord bij dit soort dingen.
Dank je wel voor het delen Nita, hier heb je vast iemand mee geholpen. Dat je eerst een paar nachten weinig merkt en het na een dag of tien gaat schuiven, is heel herkenbaar. Het lichaam heeft even tijd nodig. Voor wie meer wil over goed doorslapen schreef ik zeven tips voor een betere nachtrust.