← Terug
Middagdutje - goed of slecht voor je nachtrust?
Ik doe soms een dutje na de lunch maar dan kan ik 's avonds niet slapen. Maar als ik het niet doe ben ik de hele middag moe. Hoe doen jullie dat? Is een dutje goed of slecht?
Reageer
Log in om te reageren.
toos.19461 maanden geleden
Ik doe elke dag een dutje van precies 20 minuten en zet mijn wekker. Langer dan 20 minuten en je komt in een diepe slaap, dan word je suf wakker en kan je 's avonds niet slapen.
KatjaCallens1 maanden geleden
Annie, een dutje kan prima, mits je het goed doet! Toos heeft de gouden regel: maximaal 20 minuten en niet na 15:00. Dan verstoor je je nachtrust niet. Zet een wekker! Een kort dutje kan je focus en energie voor de middag echt verbeteren. En als je 's avonds toch moeilijk in slaap komt, kan Sweet Dreams helpen. Meer over slaap: 7 geheimen voor een geweldige nachtrust.