← Terug
Middagslaapje - goed of slecht voor nachtrust?
Ik doe bijna elke dag een middagslaapje van een halfuur. Maar soms lig ik 's nachts dan wakker. Is dat middagslaapje dan een probleem? Of kan het juist goed zijn op mijn leeftijd?
Reageer
Log in om te reageren.
KatjaCallens1 maanden geleden
Goede vraag, Bep! Een kort middagslaapje (20-30 minuten) is helemaal prima en kan zelfs gezond zijn. Maar probeer het niet na 15:00 te doen en niet langer dan 30 minuten — dan gaat het je nachtrust verstoren. Als je 's nachts toch wakker ligt, probeer Sweet Dreams (2 capsules voor het slapen). Meer tips: 7 geheimen voor een geweldige nachtrust 🌙
johanna.19601 maanden geleden
Ik doe ook een middagslaapje! Mijn tip: zet een wekker op 25 minuten. Dan word je fris wakker in plaats van suf.
bep.19491 maanden geleden
Goeie tip met die wekker! Ik slaap soms per ongeluk een uur, dan ben ik de rest van de dag duf.