← Terug
Slaap & HerstelGeplaatst door ingrid.19662 dagen geleden

Na 3 weken Sweet Dreams slaap ik eindelijk weer door

Ik wil mijn ervaring delen, want ik had er zelf veel aan om hier verhalen van anderen te lezen voor ik begon. Ik ben 59 en sliep al jaren slecht. Inslapen ging nog wel, maar rond 3 uur 's nachts was ik klaarwakker en dan lag ik uren te draaien. De eerste week met Sweet Dreams merkte ik eerlijk gezegd weinig. Ik dacht al, het zal wel weer niks zijn. Maar ik hield vol met 2 per dag zoals aangeraden, en in de tweede week begon er iets te veranderen. Nu, na drie weken, word ik 's nachts nog wel eens wakker maar val ik veel sneller weer in slaap. Ik haal nu gemiddeld 6,5 tot 7 uur, waar het eerst echt 4 a 5 uur was. Voor mij is dat een wereld van verschil. Ik neem er sinds kort ook Turbo Magnesium bij in de avond en heb het gevoel dat die combinatie nog wat rustiger maakt. Heeft iemand anders die twee samen geprobeerd?
13
💬 5 reacties

Reageer

Log in om te reageren.

greta.19592 dagen geleden

Wat herkenbaar Ingrid, dat wakker worden rond 3 uur. Bij mij duurde het ook even voor Sweet Dreams aansloeg, maar nu slaap ik weer rustiger door. Fijn dat je het deelt, dat geeft anderen hoop om vol te houden.

ingrid.19662 dagen geleden

Dankjewel Greta, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Dat volhouden in die eerste week is echt het lastigste, daarna ging het bij mij vanzelf beter. Ik ben zo blij dat ik doorgezet heb.

monique.j2 dagen geleden

Ik twijfel of ik Sweet Dreams en Turbo Magnesium samen zal nemen in de avond. Versterken die elkaar of is dat dubbelop? Ik wil graag van iemand horen die het zo doet.

KatjaCallens2 dagen geleden

Goeie vraag Monique. Veel leden nemen ze prima samen in de avond, 2 per dag van elk zoals op de verpakking staat. De magnesium helpt het lichaam ontspannen en Sweet Dreams ondersteunt het inslapen, dus ze vullen elkaar mooi aan. Voor wie meer wil lezen: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.

liesbeth.19742 dagen geleden

Ik neem ze allebei 's avonds Monique en heb daar goede ervaring mee. In het begin voelde ik me 's ochtends heel even wat suf, maar dat trok na een paar dagen bij. Nu word ik juist veel uitgeruster wakker.