Na 3 weken Sweet Dreams slaap ik eindelijk weer door
Reageer
Log in om te reageren.
Wat herkenbaar Ingrid, dat wakker worden rond 3 uur. Bij mij duurde het ook even voor Sweet Dreams aansloeg, maar nu slaap ik weer rustiger door. Fijn dat je het deelt, dat geeft anderen hoop om vol te houden.
Dankjewel Greta, fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Dat volhouden in die eerste week is echt het lastigste, daarna ging het bij mij vanzelf beter. Ik ben zo blij dat ik doorgezet heb.
Ik twijfel of ik Sweet Dreams en Turbo Magnesium samen zal nemen in de avond. Versterken die elkaar of is dat dubbelop? Ik wil graag van iemand horen die het zo doet.
Goeie vraag Monique. Veel leden nemen ze prima samen in de avond, 2 per dag van elk zoals op de verpakking staat. De magnesium helpt het lichaam ontspannen en Sweet Dreams ondersteunt het inslapen, dus ze vullen elkaar mooi aan. Voor wie meer wil lezen: 7 bizarre geheimen voor een geweldige nachtrust.
Ik neem ze allebei 's avonds Monique en heb daar goede ervaring mee. In het begin voelde ik me 's ochtends heel even wat suf, maar dat trok na een paar dagen bij. Nu word ik juist veel uitgeruster wakker.